Deze week presenteert Noremat op de Sima in Parijs de bijgewerkte versies van de VSV en Lintrac with Noremat. Bij beide voertuigen zet de fabrikant in op maximale zichtbaarheid tijdens het werk en in het verkeer.
VSV bijgewerkt
De VSV is nu voorzien van een Stage IV 150 pk dieselmotor en uitschakelbare 4WD voor brandstofbesparing. Tevens is de draaicirkel verkleind. Ook het interieur is aangepakt. Er is een nieuwe bedieningsconsole met 2 joysticks geplaatst en er is een bijrijdersstoel bijgekomen. Wat blijft zijn de op de voorzijde gemonteerde ruimzicht cabine. Dankzij deze positie kan veilig deelgenomen worden aan het verkeer met aan de voorzijde gemonteerde werktuigen.
Lintrac with Noremat wordt volwassen
Ook de 4-wielbestuurde Lintrac with Noremat is bijgewerkt. Lindner monteert een sterkere motor van 110 pk (was 90) en de maximale asbelastingen zijn toegenomen. Hierdoor is het mogelijk de reikwijdte van de maaiarm te verhogen van 5,4 naar 5,7 meter. Naast een zwaardere motor en assen is de cabine verruimd door het dak te verhogen. Daarbij zijn tevens uitstekende randen van het dak verwijderd. Het sterke punten van de Lintrac blijft de 4-wielbesturing waardoor de draaicirkel slechts 7 meter bedraagt en hondengang voor op het talud mogelijk is.
Beide modellen zijn vanaf heden leverbaar.